2011年3月30日 星期三

美少女bb廚房

瑤瑤爸媽因為有事辨,
所以放左瑤瑤係好地屋企等瑤瑤可以同彤彤玩下!!!
瑤瑤好叻呀, 睇住媽媽走都唔喊重會bye bye 呀!!!
兩個都好乖係樹玩lego!!!
玩完一陣我地就黎玩煮飯仔啦!!!
係"真:既煮飯仔呀!!!
係, 我地今日要整既野係Banana Cake!!
兩個都好excited 呀!!
同埋佢地兩個都好合作!!!
只係有時當我一轉身又就開始吵架姐...
瑤瑤每加完一樣野就問我食得未架... 好可愛!!.
而彤彤就好似抱住一個玩既心態 ~ 成日都話到彤彤啦!  到彤彤啦!!
好啦.. 整好啦..
睇下, 一人一個cup cake!!!
開心到不得了..
呢個banana cake 要焗成45min架..
大家坐低食下野先...
呢個時間兩個又好姊妹啦..
你一啖我一啖咁食bread!!!
哎呀忘記左焗起了影張相呀!!!!
只係朝早起身時同彤彤影了一張!!!!
下次一定要同瑤瑤影番呀!!
呢一次見你地兩個咁合作,
下一次再攪cooking class 啦!!!
不過.. 一湊二個真係幾累架!! 但真係好開心好好玩!!

沒有留言:

張貼留言