2011年3月18日 星期五

Envriosax ~ 袋 袋 平安

宜家咩都話要環保...
有仔女既我地都要教育下下一代....
為左我地球生態著想 - 一定要由我地做起...
好似我地每次去shopping咁 ~ 最好自備環保購物袋!!!
***********************************
好似咁... M姐姐公司有好野...
佢公司有員工discount, 可以訂Envriosax既環保袋...
呢隻袋好靚, 好多款式架!!!
係美國野..
City Super 都有得賣.. 不過貴好多, 同埋款項冇咁多..
呢一次, 媽媽買左3款..
2款係Kids Style.. 好可愛, 一個係大人型仔款比彤爸....
媽媽選既呢兩款kids style原本係想比彤彤用架..
不過貨到左先發現個袋既size 係幾大..
唔緊要啦.. 媽媽用住先, 第日彤彤大個比番佢用..
梗樹都係用黎放佢d野架啦!!!
呢個係怪物核突公仔...
媽媽最愛呢d公仔.. kakakaka
3個核突樣...
代表左爸爸, 媽媽 & 彤彤... kakakaka
前前後後都係一家3口!!!
另一款係 bear bear 一隻...
估唔到既係反轉後面又見到可愛既一家3口呀!!!
最後一款係買比彤爸既.. slingsax
見到catalogue 個男人用左好型!!!
呢個就係果個slingsax啦...
斜揹架...
睇落去都好大架...
真係好有型呀!!!
宜家d環保袋真係越黎越靚啦..
而d質地都好好..
不過不妨放個環保袋係手袋入面呀!!
減少棄至膠袋...
對地球好d, 對自己好d, 咁對我地下一代都會好d!!!
*********************
Thanks M姐姐呢個著數優惠,
下次再有呢d荀日, 記住再叫埋我地呀!!!

沒有留言:

張貼留言