2011年3月13日 星期日

錦田鄉村俱樂部 - 摘strawberry篇

見好多朋友仔既相去了錦田鄉村俱樂部...
又幾多野玩, 又幾好玩喎,
最緊既係重有strawsberry摘呀!!
黎到見到先知原來彤彤在肚裡面既時間我地來過架!!!
宜家彤彤2歲啦...
係咪對呢樹好有親切感呢!!!
睇下邊樹有大大粒既strawberry啦...
媽媽 & 彤彤好努力找...
我地呢一塊田係日本種既strawberry...
所以係幾大粒, 又好紅呀!!!
法國果d細d.同埋平d!!
彤彤好似有所發現喎....
剪啦剪啦..
要剪大大粒果d呀!!!
剪到啦!!!
好有滿足感喎!!! 
放落basket 先...
再去找找看....
Mol ee 揹住媽媽都剪到好多喎... 勁!!!
s上兩個星期學校旅行都係去左strawberry fame,
所以呢一次佢有晒經驗!!!
彤彤:  喂... sy, 你摘左幾多strawberry呀??
sy : 我梗係摘好多啦, 重又甜又大呀!!!
有冇呢一粒又香又大呀???
摘左好多喎
彤彤:  嘩 ... 好想食呀!!!
快d快d返去啦!!!
呢樹好好架
有地比我地摘完跟手洗埋食埋呀!!!
瑤瑤食得好之味呀!!!
而彤彤呢...
彤彤細時好愛食Strawberry架 ...
不過大大下又好似唔太喜歡食...
今日去strawberry farm之前問過去佢食唔食,
佢話食, 最後食左一粒咁多!!!
hahahaha 都好叫個有食過!!! 
strawberry食後感....
唔算太甜 (可能我選得唔好) ...
不過食落去有種好清清地既甜味,
新鮮, 多汁, 清甜 !!!
一個字好食呀!!!
要趁係season 期間去多次先!!!

沒有留言:

張貼留言