2011年6月4日 星期六

Art Jamming

呢一日, 我地約左SY 同埋表哥仔一起去Art Jam呀!!!
Art Jam 之唔係就係大家一起坐在studio drawing 啦..
bb們係咪好潮呢??
呢樹位於kwun tong 一個工廠大廈入面既..
地方唔算大.. 有大約三十多台畫架...
每一段ART JAM既時間係3個鍾,
初初都怕唔夠時間完成...
不過因為我地果3個天才小畫家宜家太勁,
所以我地大約1個鍾頭鬆d就走啦!!
彤彤同SY都準備好啦!!!
大家先用Pencil 起稿
sy 好乖聽媽媽話畫太陽伯伯
彤彤都唔知畫左d咩...
最後再由designer爸爸執手尾....
可以上色啦!!!
好colourful呀!
colour 之後就放係card上當色板...
彤彤自己支唔到因為要大大力架!!
sy, 顏色同你件衫好襯呀!!
表哥仔遲左黎, 不過已經好快投入啦!!!
起緊稿啦!!!
彤彤上色啦!!!
越油越興奮呀!
重好專心呀!!!
表哥仔勁...
畫到用手呀!!! 好creative呀 !!
完成啦!!!
SY同媽媽既作品最靚

彤彤既作品...
可以叫creative ...
表哥既.. 見到有太陽伯伯...
3個 hour 既art jam, 我地呢班大畫家1個鍾頭鬆d就完成啦!!!
studio 果樹好好, 會幫我地釘好張畫..
咁就可以好安全拎返屋企啦!!!
彤彤既drawing,


經過爸爸加工之後好似 artistic 左d呀!!! hahahaha

沒有留言:

張貼留言