2011年6月29日 星期三

Lunch @ 一杯鐵板燒居酒屋

某一個下午媽媽放假,
安頓好彤彤放學之後就出發啦.....
目的地... APM...
呢一日約左M姐姐lunch@一杯鐵板燒居酒屋
其實我係九龍灣返工, M姐姐係觀塘返工我地耐不耐都有一起lunch下..
不過返工時要M姐姐過黎九龍灣就我..
所以放假既時間, 我就會去M姐姐果邊食...
講番呢間野..
係新開架.. 前身好似係和民...
不過宜家都好似係和民集團做番!!!
入面有TEPPENYAKI BAR, 同埋SUSHI BAR...
好彩M姐姐有BOOK位..
一去到有得坐..... 好細心呀!!
我地叫左set lunch...
有sushi同埋一碗udon...
呢個udon 好味呀, 而且sushi都新解...
找晚可再黎dinner....
不過一定要book左位先!!!

沒有留言:

張貼留言