2011年6月13日 星期一

Dinner @ 板長

自從日本大地震之後, 都好耐冇去食過日本野啦..
不過我真係好鍾意食日本野...
所以呢一日我地忍唔住去食日本野啦..
去左板長...
香港人真係好善忘,
九點幾既板長都要排隊...
出面既有張poster講左魚生既來源地..
比d定心丸大家先..
之後再黎有張衛生署出起輻射安全測試証明..
等大家食得安心又放心!!!
入去到...
tick野食既紙都list out左魚生既來源地..
好多好多都係外國,
只有小部份係日本貨!!!
所以食咩都係自己選擇架.. 唔好blame人啦..
我地呢一晚叫既唔食日本貨.. hahaha
好彩, 我最愛既大波唔係日本黎架..
如果唔係我都唔夠膽食呀!!!
食飽.. 大滿足..

好想好想去日本...

沒有留言:

張貼留言