2011年10月19日 星期三

重陽之大澳遊之美食篇 (5-10-2011)

1O月 5日重陽節, 彤爸生日, 我地去左郊遊, 地點係大澳!!

原來真係好多好多野食... 

宜家等我地介紹一下我地係呢短短既4個幾鍾食左D咩先!!!
茶果 : 食左兩檔, 不過都係隱姑呢一檔好食d!!!




午餐係一間叫做
橫水渡小廚
既餐廳食.. 

係Openrice rating幾高架!!!

不過好可惜, 因為呢日好多團, 所以我地等了2小先有野食..

呢個蒸飯好好味呀..



呢個菜係送架.. hahaha

因為我地等得太耐, 送既!!!


好味墨魚丸餅!!!


總結黎講, 呢間都係好食架..

不過要等2小時係我地唔好彩姐!!!
食飽之後立即出去再掃街!!!

其中見到呢一檔賣既香妃卷..




要排隊架..



好似薄餅!!


 不過只是一般...




真係酒樓D薄餅重好味過佢!!!




再黎, 新鮮沙翁.. 好好好好味!!

雞蛋仔.. 係openrice又係好評。。 



又係勁好味!!



不過知唔知點解一上手散晒一粒粒。。。



因為真係唔同出面市區既做法。。

好味好多。。 

係實心架。。似蛋糕仔!!



重有隔離果檔。。。阿伯燒魷魚

你估下呢d係咩黎。。。

蟲仔??


係瀨尿蝦呀!!又幾好味喎!!



跟住重有。。 

唔好比佢停!!

有阿so介紹既蝦豬餅。。



又係薄餅。。

不過今次入面既肉碎係用左蝦醬炒架!!

好香架!!



最後最後呢一檔係bbq燒海鮮



有好多好多野都想食。。 

不過真係好飽好飽。。



所以只係食左呢個cheese 燒大蝦。。。

好味。。 好多汁。。

下次再黎要食多幾味呀!!



 





沒有留言:

張貼留言