2011年10月18日 星期二

西九Model

大家見到個標題都應該估到我地又去左西九影相啦!!!

不過今次唔係彤爸做攝影師呀!!

而係有真正既
攝影師幫彤彤影呀!!



事原又要講番幾個月之前係fb既 Photo Contest,

我地submit左張相,

今次評審係影樓自己!! (真係公平好多架)

就係咁我地win左一個優異獎啦!!

獎品係一個戶外既攝影套餐!!!

多謝Vita Pixel 親子影樓呀!!!

幾經辛苦終於安排到今日既
攝影呀!!
地點係西九 ...

有2位
攝影師哥哥,
我地準時430到達!!


同埋拎左幾套衫,單車,BUBBLES等等

比彤彤瞓左晏覺先

彤彤好快WARM UP到。。

不過唔係好合作


因為佢太開心啦


又有單車玩,

又有公園去

又有BUBBLES


哥哥要求既動作佢都唔係好肯做..
不過我地咁都叫做影左2個鍾頭 ...


希望D相出黎既效果唔錯

多謝晒兩位哥哥呀!





天黑 ...  

要回家啦!!!



希望快d有相睇啦!!!

再一次多謝Vita Pixel 親子影樓!!!

沒有留言:

張貼留言