2011年10月15日 星期六

舊朋友聚會@三希樓

好耐好耐冇見既舊朋友舊同學CJ係泰國黎左香港探我地... 

多謝M姐姐既安排, BOOK位, 聯絡!!!

今晚我地食既菜式 ~ 四川菜

三希樓





辣呢一晚大部份既食物都有d辣地... 

冷盆 






辣子雞丁



水煮魚



~ 其實我好唔食得辣, 
不過呢個水煮魚係我成晚最like架!!!




唔辣既代表:

呢個黃金蝦正正正



重有甜品

好味既流沙包



呢一晚既食物好好味!!!
講個秘密比大家知呀...

點解唔係太食得
辣既我可以食到四川菜
重要話好好味呢??

哈哈哈... 就係食左yogurt啦.. .

大家可以試一試, 食四川野, 麻
辣野之後食左yogurt真係唔覺的辣架.. 
重會食到佢地香料既味道tim!!!

******************************************

照相館 - by 彤彤

有d唔矇不過都叫做c正呀!!!


嘩... 好大個頭呀!!!

好驚呀!!!



當晚大合照
  好朋友今晚真係好開心可以再同你地一起再坐係樹傾計食飯。。 

好似返回去大學時代


對上一次見cj時已經係2年前啦!!!

今次一別又不知幾時再見啦!!!

大家要保持聯絡啦!!!

沒有留言:

張貼留言