2012年8月16日 星期四

最近

TOHATO 又有新口味啦...




某一個下午, 做做下野好肚餓, 所以食左一件 caramal cheesecake..

以為會好甜, 點知又ok 哃...

而且好滑呀!!!




同事果日唔覺意推了我電話在地上,

broken 了個 case,

走去買了一個新既比我..

真係唔好意思....

我果個好平咋..

我估呢個好貴...


彤彤既小表妹出生了...

好似表哥呀..

等佢地回家settle 後再去探佢地..



龍年好多bb 出生,

我地去探左ANNA EE 既BB ..

佢年頭出生..

宜家已經半歲大啦..




同彤彤去行shopping centre,

見到paul frank, 佢勁開心!!!



沒有留言:

張貼留言