2012年8月6日 星期一

Hello Kitty in OZ ~ The Lost Chapter

媽媽既既peak season 終於busy 完啦..

今日放假同彤彤去左KITECH, 因為一年一度既KITTY 展又開始左啦...

買ticket 送一個袋仔, 而個公仔係要比錢買架..

冇左公仔入到去係玩唔到遊戲架...



d ticket 其實唔貴...

最貴係個公仔!!!


排除入去啦..

彤彤好開心呀!!!



好彩今日唔係太多人... 


wizard of oz係一個好好story,


找日要同彤彤睇呢套戲...

不過又想問下大家..

我去hmv 找過, 佢地冇呢隻vcd, 我可以去那兒找到呢???


我地入去啦....
 


今次去同2年前唔同... 


今次唔係房過房咁玩...

而係一入去一個大既open area, 有9檔遊戲...

玩完, win左可以有錢,

之後出去換裝備 ...


入面好靚架...

直頭好似入左日本 sanrio land 咁開心...

有xo 仔 同埋其他朋友仔呀!!!




排隊玩遊戲中...

一定要拎住隻kitty 入去玩架..

因為kitty 記錄我地有冇win 到多錢.. 





呢道有部印仔樣,

可以集合9個印仔係passport 樹留念....



kuromi 遊戲呀!!!




好耐冇見既雷公呀!!!

我估唔係好多人認識佢...






今日, 媽媽同彤彤既運氣就唔多好啦..

分數唔夠換裝備...

不過都有好多收穫啦... 



出年我地再黎玩.... 

沒有留言:

張貼留言