2012年8月19日 星期日

農莊寫生一日遊

呢一日畫室有個活動,

就係同d 小朋友一起去一起去農莊導賞同埋寫生...

同貞ee 傾過之後, 大家都覺得好有意義, 所以我地就一起join啦..

今次因為媽媽不用返工, 所以都可以一起去啦..


我地準時9:00am黎到畫室集合...

今日有大約10個family 倒啦, 同我地去既係毛毛姐姐同埋mon 姐姐...

我地一起坐旅遊bus出發...
大約1 個鍾頭倒既車程... 我們就到啦..

地點係
元朗八鄉香港青年協會有機農莊....


到步後, 有一個哥哥帶我地呢團架...
首先, 我佢就同我地講解一下咩叫有機農業..
又介紹一有機農係用咩肥籵... 

之後哥哥就派左隻kite比我地..

叫小朋友畫d公仔上去..

睇下彤彤同sy幾專心...

 



畫完, 哥哥就同我地就去參觀有機農田種植...

出發之前, mon姐姐每大朋友派了一本簿仔同埋幾支筆,

教小朋友見到咩就要立即畫低....


可以寫生係第一次既關係, 彤彤好似唔係太習慣見咩畫咩...

其實... 見咩畫咩真係一個好好既習慣..

特別係去旅行期間..

媽媽都要努力教彤彤呢個咁有意義既行動!!!





唔知係咪所有野都係有機既關係, 
d瓜呀, 菜呀.. 好似特別大d架..

重有仙人掌tim!!!






之後我地就去左佢地既shop入面, 可以選購有d有機既瓜同埋菜...

我地買左d有機既banana 同埋dried 提子...


之後又有唔同既飲品..


爸爸試左仙人掌汁, 大讚話飲左好清甜...


SHOP入面重有好多有機既菜供大家買回家架...
 



重有dried fruit


午飯時間, 係農莊供應..

簡簡單單既3餸一湯真係好好味..

湯係冬瓜紅羅白... 好消暑...

餸 有炒瓜, 粉got, 同埋冬茹蒸雞..

唔知係咪有機既菜, 覺得份外甜美!!!


食飽, 休息一陣我地就去左一個水塘放kite..

當日雖然係熱, 不過去到水塘都有d風...

景色重好靚呀!!!!



爸爸幫彤彤放既kite都可以係天上飛左一陣...

好興奮呀..
 


呢隻kite可以留番下次去山頂再玩...



玩左一陣返回農莊就係小朋友既耕種體驗....



烈日當空係榭耕田真係幾辛苦架..

希望你地上左今日一課要珍惜食物啦!!!
 


好啦.. 係時候回程啦...

影番張大合照先...



回程時同毛毛姐姐&mon姐姐講,

呢一次既農莊寫生一日遊好開心, 又學到野, 希望佢地遲d再攪啦!!!

沒有留言:

張貼留言