2012年9月17日 星期一

細B出世了!

各位,今日同大家介紹一個新成員呀!

就係佢啦!



估下係男仔定女仔?

冇錯,係彤彤既妹妹!

妹妹好曳呀,原本schedule 左預產期係月尾,

但係佢就係尋日(16/9)等媽媽去完街,

撹完彤彤家姐姐瞓覚,媽媽洗完白白準備上床休息之際就想出來啦!

9點幾feel到有痛,子宮收縮,心知不妙!

打電話,wa 問朋友仔,佢地話應該末有咁快,叫我瞓床休息!

好啦,休息下,希望可以快D冇事!

但宮縮好似密左!15 分鐘一次!

朋友仔話末穿水應不是,有時宮縮會有幾日!

但,就係10:30pm 突然feel 到po一下,穿水啦!

唔係呀!我產假剛剛開始,比我休息幾日先都好呀!

但,冇辨法,穿水之後見小小紅,所以迫住要去醫院啦!

好彩我尋日已經執好個走佬袋啦!

就係咁,舅父車了我地去醫院....

去到做了一大輪檢查之後就入手術室啦!

陣痛果時升到5分鐘一次!

最後妺妺就係17/9凌晨出世啦!

沒有留言:

張貼留言