2012年10月5日 星期五

最近 ...

最近 ...

生之前既2日去同婆婆一起去買左HAPPY SHOES...

SURPRISE地有我地2個既SIZE喎, 重要同彤彤同一個SIZE呀!!!

3 代同堂一樣鞋... 正呀!!!

呢對鞋真係好舒服...

所以我地ORDER左下一SHIPMENT, 重係要有閃粉果隻!!!



臨放產假次前.

已經將所有工作PASS晒比同事..

所以我好得閒... 做咩好??

不停執野 ... 不停掉野... 掉到簡直係好似RESIGN咁...

張枱前所未有咁乾淨...

係... 我真係好希望呢段時間可以搵到份新工....

 

生左之後...

過左12朝, BB開始作怪啦...

有D扭計啦...

好似成日肚食餓咁..

但我覺得佢其實係想要奶咀的安全感...

好.. 等多幾日睇下先....







生日蛋糕...

係貴族餅店買架...

係婆婆生日...






不過蛋糕怪彤彤又BAR住要影相...

ANYWAY.. 呢間D CAKE 又幾好食...

小CREAM 同埋多水果, 而且D CAKE 好鬆軟呀!!!!!

下次ORDER CAKE 可以考慮呢間!!!



又係CAKE, 不過今次係彤爸生日,

都係貴族... 都係BLACK FOREST,

不過今次係MANGO BLACK FOREST!!!


呢期SUPERMARKET興加大碼產品....

上次有合味道既加大裝杯面, 入面係放有5個普通SIZE架..

不過杯面我唔啱, 所以冇買..

呢期有可樂..

呢個好用呀..

係一個冰袋...










入面有6個可樂...

呢個好呀..  冰袋... 有用呀!!!





沒有留言:

張貼留言