2012年10月18日 星期四

彤彤& 妹妹 . . .

唔經唔覺妹妹回到家已經差不多一個月啦...

彤彤同妹妹既相處又點呀???

well.. 呢一方面媽媽都好驚架...

好怕彤彤會jealous...

所以我地已經有買d故仔書係關於有細佬妹既同佢講...

而且不停同佢講佢會做大家姐要好好照顧妹妹等...

well.. 彤彤既表現係ok 架..

其實見佢平時同朋友仔既細佬仔同埋細妹玩既時候佢都好好照顧佢地...

不過就有時熱情左小小啦...



妹妹回家的第一天, 爸媽都有為妹妹準備左份present送比新任家姐仔彤彤...

係一張princess make up table...  (希望彤彤可以女仔番d所以買呢d女性化既玩具... hahaha)

彤彤好開心呀!!!

見到佢係學習緊接受妹妹架...  

雖然話彤彤係錫妹妹架...

不過我知道宜家attention要分左一半比妹妹彤彤一定好唔習慣...

所以有時都會做出一d引人注意既行為...

我地作為父母既已經try to pay more attention比佢 ,



also正因為妹妹宜家細, 瞓得多, 我地都會抽多d時間比彤彤架..

彤彤係好熱情架...

所以有時力度會hurt到妹妹,

我地都try to stop her in a calm way...

希望彤彤既力度可以輕d啦..

有時真係有d驚架... 不過又唔可以因為咁罵彤彤..

4歲既人仔未必會明...

要慢慢教育....



彤彤你要努力學習呀...

要做一個kind hearted 既家姐仔...

同妹妹相親相愛呀!!!




沒有留言:

張貼留言