2013年7月11日 星期四

減肥‧ 減肥‧ 媽媽真係要減肥!!!

係呀... 一睇個標題就知啦 ....

媽媽我真係要收身啦... 減肥呀!!!

今次生完妹妹肥了好多好多...

(因為今次生完妹妹真係可以休息到同埋補到身呀!!) 
之後以為係湊仔返工既辛苦生涯入面可以瘦番, 但... 點知唔係好得喎...

咁點好呢???

well ... 有想過放棄架...

身為2女之媽算吧啦...  (有美貌就可以不要身材啦!!)

不過... 肥真係好唔方便....

著衫又唔好睇, 又易累, 重有既就係竟然坐mtr有人讓位比我坐架!!!

重有 .. 重有 .. 最hurt既係在公司有一個我唔係好like 既同事既說話...

佢話... 哈哈.. 我睇係都瘦唔番架啦!!!

嘩.. 你話我興唔興呢...

好.. 好... 我dick起心肝減減先...

希望可以瘦番晒啦!!!


Well, 點開始好呢???

成日聽人講做運動係最好既方法 ....

因為運動會出汗啦...

但... 試問一個早上要返工, 夜晚要湊仔既c9點會重有精力去做運動呢???

晚上真係冇精力啦... 咁唯有早上啦...

媽媽聽同事m姐姐講話佢家姐睇video做運動...

跟既係鄭多燕 ...

 鄭多燕分享3大減肥理念 塑造S身材曲線

有冇用架???

不過有冇用真係未知啦...

但, 短短既半小時雖然唔叫得上係好辛苦, 但我都出左好多汗....

真係好多架.... 滴滴滴咁....

出左一身汗個人好似精神左, 輕左...

所以呢我就決定每朝一早6點幾既身做半小時先..

呀... 唔知係味一早做左運動啦, 個人之後真係精神左好多呀!!!!



除左運動之外, 我重有飲酵素架....

即係咁呀, 人身體入面點都會有d便便積聚係入面 ...

酵素可以幫助腸道郁, 令到d 便便排出身體 ....

咁人都健康d啦!!!

大家可以去返我之前講酵素既blog樹睇下...
well, 在職媽媽既我, 真係唔可以再咁架啦..

希望直住呢兩個方法, 可以令到自己瘦番d ..

人都健康d啦!!!

加油呀!!!!

沒有留言:

張貼留言