2013年7月28日 星期日

Blogger Event - 麥當勞®開心樂園餐® X 藍精靈2 博客開心體驗日‏

今日好開心,

好多謝PR T姐姐再次邀請我地出席呢個麥當勞開心樂園餐巴博客開心體驗日‏!!!

之前收到了通知,立即話左比彤彤聽, 佢好開心呀...

因為上次 小丸子活動佢已經玩得的好興奮了.... 



今次重話一家要同埋妹妹一起去呀!!!!


講番今次既活動主題啦.... 係麥當勞介紹新既新套開樂園餐玩具呀!!!

今次呢set 玩具係咩???之唔係最hit 既藍精靈啦!!!  (因為藍精靈2上映啦!!!)



一去到, PR姐姐就送左好靚既藍精靈FOLDER比我地...


THEN... surprise... 我地見到麥當勞叔叔呀!!!

我估佢咁大個都未見過麥當勞叔叔!!!  (其實媽媽我咁大個都係第一次見麥當勞叔叔真人咋!! )

佢見到竟然唔怕喎...

重成日拉住麥當勞叔叔影相同玩呀!!!



MC 哥哥介紹我地今日呢個PARTY既流程 ....


彤彤好留心聽呀!!! 


首先呢就係麥當勞叔叔同我地玩遊戲呀!!!!

原來本日我地成日叫既麥當勞叔叔個英文名係叫 RONALD ... 真係唔講你都唔知呀!!!


麥當勞叔叔一出來就大派禮物啦..

不過, 如果想要當然係要答一條好簡單既問題先啦!!!



另一個遊戲係要做運動架...

彤彤已經一支箭咁跑了出去話要玩啦!!!

哈哈.. 彤爸當然要陪佢啦!!!




呢個遊戲就好玩啦...

彤彤係要shake個頭頭令到佢頭上面既counter郁,

而彤爸個counter係手, 佢要不停`搖動隻手令到個counter 高d counter 咁就win啦... 




父女對母子...

正當所有人以為係父女win既時候...

大家要趺眼鏡啦...

係母子win左啦!!!!  hahaha..

不過麥當勞叔叔點會令人唔開心架..

大家都有禮物 !!!!



 除左玩遊戲, 麥當勞叔叔重有表演magic呀...

睇下個個都幾開心....

連妹妹都吸引到呀!! 勁!!!









最後, 麥當勞叔叔教左大家一跳一隻開心舞 ...

彤彤係都要同麥當勞叔叔一起跳呀!!!





開始啦!!!

大家都好留心聽教呀!!!




跳完之後, 又係派禮物既時間啦!!!

人人有份永不落空!!!




邊 個想要禮物呢... 

妹妹都舉手呀!!!


妹妹好叻呀!!! 見到麥當勞叔叔係冇喊架..

重好開心呀!!!







睇完麥當勞叔叔咁精彩既show之後我地就番埋位食我地既開心樂園餐啦!!!

好多謝今日PR 同埋麥當勞安埋既食物 ....

彤彤都首次以麥當勞食物當LUNCH!!!

估佢唔到, 又食左好多野喎!!!


之後就係派發以及講解來緊新一期麥當勞開心樂園餐既玩具啦!!!

彤彤好開心呀!!!

因為有2box咁多啦...

咁多???




因為呀一套有12隻架...

每星期可以換到4隻!!!

咁點樣換先....

大家只需要買任何套餐 加 HK $8 就可以換購一款架啦!!!

不過, 如果你食既係開心樂園餐或醒晨套餐就唔需要加$$架!!!



係味好想快D換啦...

好啦 ... 等我話比大家知幾時可以換啦,

順便比個CLOSE UP大家睇真D 藍精靈公仔!!!

8月2日起 ~  反一反阿威, 氹氹精靈爸爸, 吹BB大想頭


8月9日起 ~  跳跳紮為食鬼, 閃閃論盡仔,



8月16日起   ~ 眼碌碌智多星, 香噴噴整餅仔, 圓波波百厭仔, 



8月23日起   ~ 變變變美芝, 抱抱大嚿, 扭扭霸王妹, 叻叻發明家



係味好靚呢...

係咪好想要啦...

記住呀... 8月2日開始換購架啦!!!!

---------------------------------------

最後, 真係好感謝PR姐姐同埋麥當勞既邀請 ...

我地一家四口都好開心呀!!!!

PR姐姐同埋麥當勞姐姐個個都好NICE 好細心呀!!!











最後, 再提提大家... 咁可愛既精靈玩具, 8月2日可以係各大麥當勞換購架啦!!!

沒有留言:

張貼留言