2013年7月8日 星期一

神仙水 - 真係咁得??

一講神仙水大家一定諗到SK I I啦!!!

係呀... 我就係想講一講呢支咁勁既神仙水啦!!!



話說阿婆去連卡佛買鞋時sales送左3張coupon 比佢換左3支神仙水....

呢3支都唔算細支呀...

咁婆婆唔啱用啦, 所以咪比我啦!!!



咁呢支神仙水真咩咁勁呢...

佢可以令到咁多女子對呢支野咁愛呀???

原來神仙水的出現係來自年老日本釀酒師一雙細嫩的手,

而個秘密就係Pitera ...



research 過, 見到internet 上有好多既報導都話呢支神仙水好勁..

唔單止可以改善皮膚, 重可以cure埋d暗瘡呀!!!




橫樹我都冇時間去做facial架啦...

好, 廣告都有介紹話14日就見效架啦!!!

就等我試下啦!!!


14日後我再同大家分享我既 試用report!!!

沒有留言:

張貼留言