2014年1月2日 星期四

闊別多年再行SOGO . . .

大家見到TITLE千奇唔好驚訝呀...

係... 我真係好耐好耐冇行街啦!!

自從 C&C出生左之後真係太BUSY啦!!

唔好講話去街啦,

見朋友, 買野比自己, 做 FACIAL, GYM 呢D已經唔再係我可以做到既事情啦!!!!

Anyway...呢一日因為有d野要過cwb做, 所以可以行左一轉sogo!!!

因為時間唔多, 只係行左佢個supermarket咋...

不過.. 已經好好好開心啦!!!

見到有d 新既counter ...

其中見到有2間令到我好開心架... ...

第一間 Hello Kitty Cafe!!!



佢地係賣 coffee, biscuits, cakes 同埋macaron!!!



其中最吸引既係 macaron, 因為個個上面都有 kitty 圖案架!!!

不過就貴左d, 要$28一個!!!


咖啡杯呢就做到好似starbucks 同埋 pacific coffee咁... 

不過當然有個kitty 頭係樹啦!!!


偷聽到佢地宜家係試業中!!!

行開 sogo既朋友仔可以去試下呀!!!





至於另一間就係 Baby Mon cher

係賣cake 架...




開左都有一段日子架啦!!!

不過真係冇昤機會來朝聖呀!!

今日就有啦!!!




呢樹d cake係日日由日本空運到香港架!!!

賣既係卷蛋.... 

不過特別之處係佢有d cut左既卷蛋做到好靚... 有 kitty 頭架!!!!

開幕果時, 日日都比人搶晒架!!!



今日有幸黎到, 概係買一個返屋企試下啦!!!

細細件, 精美包裝 ... 

收你$48!!!


個皮樣係味好可愛呢.. 

呢個係牛奶味, 

重有一個係朱古力味... 

不過我因為唔like 深色kitty, 所以要了牛奶味!!!



睇下妹妹對住 kitty 蛋糕既反應.... 

一手想抓埋去.. hahahaha



而彤彤大d, 

好彩佢都識得欣賞下先食!!!


而媽媽我係唔捨得食架!!!

因為要切開 kitty 既頭呀!!!

well, 話時話 ... 

個kitty cake 原來入面都好正呀!!!

係有一d 果醬架... 

味道都唔錯架!!!

不過貴左d !!!

試過就算啦!!!









---------------------------------------




大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言