2014年5月8日 星期四

無聊談電視劇 ...


呢排媽媽好迷TVB既2套電視劇 ... 

一套係 "愛我請留言"

另一套係 "M Club" 

真係好好睇, 

有時miss out 左我會睇上番 mytv追架.. 

點解咁喜愛?? 

可能呢兩套近我年代.. 

同埋個story 好有同感啦!!!


---------------------------


係愛我請留言入面有好多好多好聽既old songs!!! 

真係好貼題架.. 

好鍾意佢地成日講用wa ... 

真係宜家既社會人人都係低頭一族... 

成日睇住人係味online, offine 等

故事入面有唔同既主角, 

引出唔同既問題故事... 

 而呢d問題就係好接近日常生活既野!!!

好似做人要勇行先... 

人人都想找個天下無雙, 咁你又找到未呀??

人人都有一年係難過既一年... 

人人都有袋揹左好耐既垃圾想掉... 

人人都想找最好的... 

最後人人都有個占 ...

到左呢一part .. 我有諗... 

係喎我都有個占架... 

我個占係邊呀??  

哈哈... 為生活, 為家庭.. 

我個占就一早堆左啦!!!

---------------------------------

另一套係 M Club <女人俱樂部>

File:TVB Never Dance Alone.jpg

呢套呢係講友誼同埋勵志... 

又係好多歌聽... 

故事年代同我既學生時代好close.. 

又係張國榮, 譚詠倫時代...

一班中學生原本好frd .. 

之後人大了各散東西 .. 

大左見番面都好都扮見唔倒... 

之後傾番又變回好朋友 ... 

呢一樹真係好有同感.... 

之前中學同大學好好既 朋友c , 

有contact 左成10年.. 

係 fb 見番

之後佢回香港找我見見面... 

本好唔想去.. 

最後都去左.. 

傾左2個hr 之後又變番之前咁樣... 

覺得時間唔夠長.. 

其實兒時既朋友仔係最好架!!!

果陣時大家一起面對困難, 

大家一起努力去面對.. 

無所不談.. 

唔似宜家, 人大了防人的心強左.. 

大家傾計時都好多野保留... 


-------------------------------

呢兩套劇強烈推介你地睇... 

好等大家重拾番人間有情!!!

希望遲下再有d熉似既劇啦!!!

-----------------------------------------




大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言