2014年5月21日 星期三

LINE 公仔 @ CWB

都話我係鄉下婆出城架!!!

上星期母親節我地去左希慎廣場食飯原來有LINE 公仔呀!!!




立即影左張相.. 





之後聽D人講已經擺左一段時間 .. 

所以宜家唔多人啦!!!

之後上星期日係KEE GARDEN 又有LINE 公仔DISPLAY 喎.. 

諗住食完野先來影相.. 

點知比我見到真人Brown呀!!!

彤彤立即走埋去.. 

妹妹走到埋去, 但當佢知道 Brown 係會郁之後立即 走左... 


彤彤家姐自己一個影!!!


之後媽媽抱住妹妹先肯影!!!

但妹妹既樣重係有d不安!!!


之後我地茖樓下影相啦!!!

妹妹又冇事啦!!!


呢d紙板公休都好可愛呀 .. 

不過好難捉倒妹妹影相呀!!!


家姐呢幾一日就幾合作!!!




呢兩隻大公仔好可愛呀!!!

企係中間既妹妹好細粒呀!!!

似唔似拖住爸爸媽媽呀???



-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby







沒有留言:

張貼留言