2014年5月7日 星期三

彤彤畫出彩虹?? 


話說畫室係2個月前問彤彤參唔參天加畫畫比賽.. 

well, 都畫左啦.. 

咁味拎去參賽下啦.. 

咁上個星期畫室突然打來說彤彤既作品拎左亞軍呀!

真係好surprise 呀!!!

大家見唔見到呢???

呢個比賽叫「第一屆 全港兒童繪畫分齡比賽(2013 – 2014年度)」

彤彤係第三組, 2008年出年既小朋友組別




咁昨天5月6日 我地就去左呢個頒獎禮啦!!!

好近屋企, 

行到行到去!!!


因為係分齡比賽, 

彤彤呢一group係 12nn - 1pm架... 

到步, 見到已經人山人海!!!


好辛苦咁先知道要做d咩... 

因為實在太多人啦!!!

有d混亂呀!!


等左差不多半小時到彤彤呢一組入場啦!!!

好多人呢... 


原來有影片睇架... 


係d評審講點樣選呢d圖畫出黎架!!!


佢地話畫畫可以令小朋友express 佢地感情.. 

可以睇到小朋友個心想什麼... 



所以我都好鍾意彤彤畫畫架... 

佢雖然平時冇時停, 

但佢坐下既就會係樹畫畫架啦!!!

MC 姐姐之後就逐一請得獎既小朋友出來


彤彤係亞軍, 

原來有隻杯架.. 

佢好開心... 


之後就頭3名既小朋友一起影一張相!!!


之後就到一等二等既小朋友啦!!!

媽媽同事既女兒都係呢一場呀!!!


重有呀.. 

原來冠軍的都係我們的0809bb 潼潼呀!!!

平時係網上面見得多, 

今次真人等一次見.. 

潼潼好乖好定呀!!

佢既冠軍作品都好靚呀!!!


真係好開心彤彤呢一次拎到個亞軍... 

平時佢只係拎d 普通獎架... 


所以佢自己都好開心!!!

解釋了比佢知今次係佢努力, 

所以才有收成... 



希望佢明白個中意思... 

出年要上小學啦... 

媽媽要幫的都幫唔到好多... 

要靠自己努力去爭取!!!


呢個就係我地今時今日既社會啦!!!

希望佢會適應到係呢個社會既生存之道啦!!!


最後要多謝 Arcto Gallery既 Mon 姐姐同肚埋 MoMo姐姐!!

我知彤彤上堂有d百厭架.. 

不過佢地都好有耐性教佢!!!


希望彤彤會努力 .. 

找到佢自己由愛既興趣啦!!





大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby




沒有留言:

張貼留言