2015年5月5日 星期二

家姐小一學校旅行

春天一到, 天氣真係好.. 

呢一日, 彤彤學校安排左小一旅行 ... 

地點係長沙灣公園.. 

媽媽有幸可以抽到做家長義工幫手.. 

一班30人, 每班可以有10個家長幫手.. 

一個家長幫忙負責睇住3個小朋友...



未上車前大家係操場排排隊, 玩玩遊戲!!!


上在巴士啦!!

大家高高興興地出發!!!


到步趁大家重未玩到頭髮亂了, 

立即影張大合照先... 




呢個公園真係好大.. 

之前同 SY 黎過玩架啦!!!

老師叫我地參觀下先去玩... 

我地就行左去中國花園果邊!!!


重有竹林呀!!!

大家一起扮PANDAR



行左一陣之後, D 小朋友想食野啦, 

所以我地找地方PICNIC 啦!!!


唔[怪之得小朋友咁想去食野啦.. 

因為有好多CHIPS, 同埋糖呀!!!


大家好開心咁係樹開餐!!!




之後再戰公園!!!

玩完之後大家D頭髮都滴晒汗啦!!!

之後好開心咁回程返學校啦!!!

個天真係好呀!!! 

我地上左巴士之後就開始落雨啦!!!

好開心既學校旅行呀!!

不過, 升左上小二之後, 再冇家長可以跟去架啦!!

呢一次係媽媽最後一次同彤彤既親子學校旅行啦!!!



--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby










沒有留言:

張貼留言