2015年5月1日 星期五

家姐仔學校 FUN DAY 2015

呢一年真係過得好快...

可能小學既SCHEDULE 真係BUSY ..

閃下眼學期快完結啦!!!

呢一日學校攪左個FUN DAY 比小朋友返黎玩...

彤彤好開心呀..

佢期待左呢日好耐架啦!!!

媽媽都好期待呀.. 

因為又可以返番入黎校園啦!!!

妹妹呢一日都有一起來玩呀!!!

不過玩左一陣之後趕住去上堂, 所以就要走啦!!!






咁學校有咩玩呀???

Cover Playground 有D攤位遊戲...







之後我地就入去班房, 

因為每個班房都重有D MINI GAMES 架... 

排隊既人唔算多!!!


唔好睇少呢D GAMES 呀...

以為掉下波仔好似好易..




掉下鴨仔 ... 

其實都幾難架!



玩完MINI GAMES, 

我地出去OUTDOOR 玩啦!!

彤彤未下車已經見到呢個 POLAR BEAR BOUNCING SLIDE.. 

已經叫住想玩啦!!!


都排左幾個字呀!!!




每人可以 SLIDE 3次... 



自從玩過 WE嘩嘉年華之後, 

彤彤便愛上這些大SLIDE!!!

玩完之後, 要休息一陣啦!!

我地去左買ICE CREAM 食... 

原來係 LAB MADE.. 

真係未食過 ... 



不過只有2款口味... 

OREO 同埋STRAWBERRY



我地要左OREO .. 

因為OREO 係放左塊OREO餅入去打碎... 

而STRAWBERRY就只係用STRAWBERRY SAUCE... 



都唔算太甜啦!!!



排隊玩既時候見到同學仔... 




大家一起玩左一陣之後重影左D相呀!!!


之後就休息下, 去了禮堂聽大抽獎啦!!!

好可惜呀.. 

一樣都抽不中!!!

不過, 都有同個好靚既balloon 影相!!!




今日, 過左一個好開心既下午呀!!!

彤彤都好喜歡學校.... 

不過都好希望佢可以加倍努力呀!!!

期待妹妹可以一起同彤彤返學呀!!!

-------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/?10582






沒有留言:

張貼留言