2009年9月13日 星期日

0809 BB 1歲生日會 @ Ocean Park

等左好耐終於等到0809bb 既1歲生日會啦..
呢一日我地約埋雞家同埋Jayden家2pm 到達Ocean Park...
嘩... 門口重有個announcement呀!!!
仁哥.. 你呢一日同彤彤好襯呀!!!
大家都係shocking pink!!
一到步我地就乘Cable Car去餐廳啦!!
不過因為我地太多行李, 所以唯有爸爸一部車, 媽媽一部車,
所以我地就冇乜相影啦...
只係爸爸們佢地係道自拍啦!!!
落左車... 我地見到波家呀...
波仔好可愛呀...
佢好似係道扮瞓覺, (因為佢咀角係笑笑咁架)
彤彤嘗試比個風扇仔引波仔起身,
不過波仔好好瞓, 嘈極都唔醒呀!!!
到步啦...
我地見冇乜人, 快d影下相先!!!
d cupcake 好靚呀..重好好食呀!!!
仁哥開始拍片啦...
最鍾意睇仁哥既片呀!!
我地又見到好多媽媽&BBs...
個個bb都大左好多呀!!!
個個BB都大個左好多呀...
宜家唔係BB啦..係小童呀!!!
跟住就同威威影相啦...
可能去Disney個陣同Micky佢地影相影慣左...
所以宜家彤彤冇咁怕呢D大隻既卡通人物呀!!
大合照時間到啦..
媽媽唱生日歌比BB聽...
祝所有0809BB健健康康, 開開心心, 快快樂樂地成長呀!! 
.
之後到戲玉啦...
我地有得同真既海獅影相啦...
不過...原來隻海獅企左係側邊呀..
哎呀.. 影左都唔知tim...
重以為海獅係企係我地中間呀!!!
想摸都冇機會呀!!
只有波仔一個最醒目..知道海獅出左黎呀!!
睇完海獅..
我地就去左shopping啦!!!
彤彤真係好似好識買左咁喎...
買野之如彤彤重想sell埋野呀!!
Sell完野... 我地突然發覺一樣野呀..
原來波仔都好似彤彤咁鍾意咬野架..
彤彤你終於遇到勁敵啦... 哈哈哈... 
休息完後, 我地又出發啦...
我地去左水母館睇水母, 順便嘆下冷氣先!!!
d 水母 好靚呀!!!
睇完水母...
我地就坐左個架剛剛開了一星期既火車去睇panda呀!!!
雖然呢架火車係新既..
不過我都唔係太suggest 大家去坐呀...
因為好嘈架...
對小朋友來說可能係有D驚嚇呀!! 
不過小雞成程都瞓得好LUM呀!!!
不過坐呢架火車既唯一好處係.. 唔洗收BB車啦...
熊貓館d冷氣係super凍.....
d熊貓好懶, 郁都唔郁....
不過彤彤都睇得好入神...
睇完出黎我地快快係cable car 下面影相就走啦...
因為行緊雷啦....
好彩上到車先落大雨!!!
呢一次海洋公園一歲bb生日會之旅好成功呀...
雖然大家係有d累...
不過..見到d bb 個個都好開心呀...
見到d動物會流露出興奮既表情...
咁媽媽幾累都係值得架!!!
找日大家一起再玩過啦!!!

沒有留言:

張貼留言