2009年9月26日 星期六

Barbie & Chloe

某日係商場見都有個Barbie既Display Booth...
其實我都唔係咁鍾意Barbie,
可能呢個公仔既proportion 一d 都唔啱,
而且我一向都唔係太喜愛個d 人型公仔架!!
不過呢一日見到呢個Barbie Display, 又唔係太Barbie喎,
只係promote緊一d品牌既時裝....
梗樹等緊位食飯,
咁就等我地就同入去呢間咁靚既Barbie屋影下相先!!
彤彤好明顯係唔似一個女仔..
坐左係張dressing table都好似好想走咁...
我地偷偷地放左彤彤入去間屋入面影相...
睇下彤彤係呢間靚屋入面幾開心!!!
各位你地好...
歡迎參觀我家既大廳!!!
有火爐架!!!
跟住係Kitchen...
媽媽教我焗左個我大Cake,
係0809 bb生日會用架!!
呢個廳係比我地傾計用架!!!
重安排左專業Model 同大家行cat walk tim!!!!
唔知我著唔著倒呢d衫呢??
不過我知媽媽一定著唔倒, 因為佢太肥啦!!  哈哈哈!!!
呢道重有好多手袋呀..
第日係屋企行Cat Walk 個陣可以有多幾個替換啦!!!
開心C啦!!!
好彩唔係道道都係Barbie 公仔.. 如果唔係媽媽都唔同你一起影相呀!!
唔知第日彤彤鍾意玩barbie 定係毛毛公仔呢???

沒有留言:

張貼留言