2009年9月20日 星期日

糖百府

夏天就黎完啦...
不過彤彤呢個夏天只係游過一次水呀..
呢一日, 雞瑤豬又約彤彤去游水啦..
不過因為爸爸媽媽要去睇樓所以彤彤就冇得去啦..
買左游水片同埋船仔都未用過呀!!!
希望before天氣轉凍之前可以去一次啦!!
***********************************
Anyway, 爸爸媽媽做好晒所有野之後就剛好收到雞媽電話...
原來佢地重係瑤媽shop未走啦...
所以我地就拿拿淋趕去一聚聚啦!!!
去到見到雞雞同豬豬係道玩緊呀!!!
彤彤如果唔係係婆婆道瞓緊覺就一定落埋黎一起玩啦!!!
雞雞生完日真係大個仔樣好多喎...
好正經呀.. 又乖乖...
豬豬好叻呀...
行得好好同埋識講好多野tim...
成日都爸爸同埋apple...
豬豬, 你把聲好好聽, 好女仔, 好可愛呀..
如果彤彤好似你咁女仔就好啦!!
瑤瑤剛起身...
成日拖住朱太行行行...
又係道偷望我地..
好得意呀!!
同小朋友玩完之後我地大人們就出發去食糖水啦..
我地呢一次既目的地就係阿So都有介紹過既糖百府啦....
原本係諗住買外賣返黎食既...
不過因為我地想食既雪花冰係冇得外賣架...
所以唯有一行入去食啦!!
嘩..唔知係咪阿So介紹過,
我地去到既時候係4點幾都要等位...
有位既時候我地重要分枱坐呀...
真係好多人架...
我地媽媽們要好好享受下糖水呀...所以靚媽媽一枱...
而爸爸就同埋bb一枱...
呢一日我地叫呢幾款冰冰share黎食...
可以食多幾款味呀!!
最愛既係石榴冰冰...
因為一食落口有種好fresh既感覺呀!!
其餘既冰冰都好好食...
而且唔係太甜...
係咁熱既天氣食冰冰..真係透心涼呀!!!
仁哥唔係冰冰...
佢叫左黑珍珠...
睇個樣都好好食喎...係咪呀仁哥??
食飽飽係時候返去接番彤彤同埋婆婆出去食飯飯啦...
呢一晚彤彤好開心..
因為食飽飽後, 婆婆拖住彤彤係商場行行行...
起初彤彤唔係太夠膽行..
成日想人抱..
不過行多一陣之後佢就夠膽啦!!
但彤彤都唔係太行得穩...
因為彤彤行行太快同埋太大步啦...
彤彤..你要好似豬豬咁慢慢細細步行先唔怕趺倒架!!!

沒有留言:

張貼留言