2009年9月1日 星期二

彤彤生日@Disney

彤彤一歲啦!!!
呢一日彤彤唔知係咪知道自己生日有好多節目呢...
佢瞓到成9am才起身!!!
飲飽奶奶就落去樓下餐廳食早餐啦!!!
一早又有好多卡通人物陪食早餐呀!!
不過雞雞同彤彤好似好怕Daisy呀!!
Goofy佢著埋Chef衫出黎呀...
重有Micky...  呢一次雞雞同彤彤冇咁怕啦...
食飽飽我地又出發去入Disney啦!!
彤彤既timetable係早上食左早餐後要瞓一瞓先既...
所以佢好累..坐巴士個陣想瞓啦!!!
呢一日又係好熱好熱...
原來生日入disney係有個生日badge架...
所以我地一入到去就去拿拿淋取個個生日badge先...
呢個姐姐交足戲比我地影相呀!!
一入到樂園, 媽媽, 彤彤, 豬媽同豬豬... 我地立即走左入去Corner cafe入面休息啦...
太熱啦.... 彤彤同豬豬都瞓左呀!!
彤彤好累呀.. 足足瞓左差不多成2個hr呀!!!
因為彤彤瞓左,
彤爸就同埋雞家佢地四周圍玩同影相啦...
彤爸同雞家佢地玩個陣時見到有間shop做個有人樣既水晶,
所以就我地同佢地都做左一個啦!!
個水晶係咪好靚呢!!
不過彤彤個樣好男也呀!!
做完水晶就到彤彤cut cake 既時間啦..
不過餐廳個道倒左d水去瑤爸既褲道...
好彩仁哥夠細心, 立即問下餐廳有冇員工價比我地買過條褲...
終於餐廳係送左條褲比我地架!!! 

開生日會啦...
彤彤一歲啦...
生日快樂, 要乖d聽話呀!!!
多謝豬豬瑤瑤雞雞&屋企人參加彤彤既生日會呀!!!
彤彤好高興識到你地呀!!!
呢個cake原先係想同埋都係9月1日出生既Lincoln一起切架...
不過因為夾唔倒時間呀..
唔緊要啦..出年一起再切過啦!!
食晒蛋糕後我地就趕快出發去玩啦...
我地坐merry go round, winnie the pooh 等...
彤彤好開心呀!!!
之後爸爸陪彤彤坐dumbo...
然後我地就全體出發去同d卡通人物影相啦!!!
先係Goofy & pooh pooh ..
大家都影得好開心同埋好靚呀!!!
又同Micky影..
唔知係咪影影下係咪熟絡左啦..
彤彤好似冇咁怕呢d大卡通人物啦...
可以比Micky抱住影相呀!!!
影完相, 我地就遇見Lincoln呀...
9月1日見到面就梗係2個9月1日bb影下相先啦...
好似兩小無猜呀...
不過Lincoln好似有d驚喎...
彤彤又係狼死d架...
一味係道攬住Lincoln...
Lincoln你係咪驚豬豬見到唔高興呀??
同Lincoln玩完, 豬家要回家休息啦..
剩下我地3家人繼續我地既旅程....
我地去左睇3d show呀!!!
睇下我地幾型... 個個都有超帶....
睇完show係bb開餐既時間啦...
雞雞首先就係火車上面飲奶奶
坐完一個round火車我地就再去餐廳同瑤瑤&彤彤開餐啦!!
大人細路食埋野我地就去睇煙花啦..
彤彤..你係咪好開心呀..
生日有煙花助興!!
希望你呢個第一年既生日過得開心同埋難忘啦!!
同彤彤去左呢兩日旅生雖然好熱同埋累...
不過真係好開心呀!!
因為呢一次係彤彤既第一次生日旅行 &生日會!!!
又好開心可以同埋咁多BB一起過去!!!
好多謝你地呀!!
如果冇你地真係冇咁開心同埋好玩呀!!
彤彤真係好希望可以年年都約定你地一起去celebrate 呀!!!

沒有留言:

張貼留言