2011年11月20日 星期日

2拖2尖咀遊


今日兩位爸爸都唔得閒,

所以貞EE同埋我就同左兩位小朋友一起去TST啦..


點解咁多地方唔去我地選擇去由多人既TST..

因為我地今日想同佢地去科學館呀!!!

原來科學館既另一邊係睇歷史架...

好大d再同你地黎先得...


原來呢一期, 科學館既主題係食物呀!!!

好呀.. 可以順道去睇埋...



星期日既科學館都唔多人呀!!!

真係好呀!!!

我地去左睇有關食物果個館先!!!

一入到門口有好多唔同顏色分左類既食物枱...


重可以轉架...

兩隻小鬼好開心係樹轉!!!


之後又見到bb


呢個展好多日本既食物...

不過兩個都似乎唔係太明..  


最愛就係攪人地既DISPLAY!!!



教清潔...

知道呢個係地拖...


食野前後都要洗洗手....




去片 ~ 公仔面製作過程...

竟然有興趣睇喎...


睇完美食科學, 我地嘗試同佢地去睇其他主題....

有 生物, 科技 等, 不過可能佢地太細,

好似唔多有興趣... 


最後比我地找到3樓有一個兒童天地...

呢道就啱晒佢地玩啦...


兩個好努力係樹搬搬搬.. 走走走... 


相信佢地呢一日應該放左好多好多電!!!

咁媽媽們又可以休息一陣啦!!

玩左唔知幾耐, 我地又轉場啦..

地下有一個SECTION原本入黎既時間有波波派架..

不過黎到已經派晒..

換左係姐姐畫手手..

SY同彤彤都好喜愛...



完成...

靚唔靚呀!!!

彤彤既BUNNY有牙他..

SY既原本係應該係MICKY.. 不過有D似KUROMI!!!

不過都好靚... 最緊要既係小朋友肯收貨!!!



係科學館玩左都接近2個幾鐘頭了...

見佢兩有D累,

所以我地係館外下午茶一會又再出發啦...

下一站係海運...

出面既TOY STORY 佈置太多人啦.

我們真係冇辨法可以影到...

唯有影入面既佈置啦..

入面一樣咁靚...



之後再戰TOY'R'US!!!

兩個好乖係樹睇書....




之後我地就快快去食DINNER再同佢地返屋企瞓覺覺豬啦...



呢一日我地真係玩左好多野呀..

而兩個小朋友雖然玩到累, 不過都算合作啦..

好啦.. 你地咁乖, 我地下次又再去一玩啦!!!

沒有留言:

張貼留言