2011年11月26日 星期六

送舊迎新Oral-B Professional Care 1000 聖誕美齒聚會

好開心, 今日出席左ZTYLE 舉辦既 ORAL-B 聖誕"送舊迎新"美齒聚會....

地點係旺角既FAB CAFE!!!

佢地今日係介紹呢隻Oral-B Professional Care 1000 新電動牙刷....

我都有用開ORAL B, 不過呢隻係新MODEL,
真係好開心有機會試下..



一去到就有一位SPEAKER 同我地解一下點樣護理牙齒.. 


雖則話點樣保護牙齒我地小學既時間已經讀過晒.. 
但.. 相信大家同我一樣都忘記得一乾二淨啦!!!

大家重記得牙的名稱嗎...


之後牙既構造...


刷牙DOs and DON'Ts ...

你又知幾多呢??
每日最少刷2次牙...

同埋唔係時間長就好啦..

每次刷牙最好不少於2分鐘!!!

原來力度真係好緊要架..

唔可以太大力, 又唔可以太細力!!!


咁要點樣選擇牙刷好呢??



電動牙刷又點睇??


點樣刷牙先係啱架???

咁你地又知唔知道刷牙原來都有好大學問架!!!



你又做得啱唔啱呀??


刷牙刷得好, 可以好有效咁清除口腔內既牙菌...

原來牙菌好恐怖架..


所以我地真係要好努力咁去保持口腔既衛生!!!

咁我地除左刷牙之外重要點樣保護牙齒呀???

可以用唔用SIZE既刷去刷唔同既牙齒..

又或3可以用牙線呀!!!

一D太硬又或者太酸既食物都唔好食啦!!!

呢D係會損害牙齒呀!!!

最重要架...  就係要定期檢查牙齒呀!!!



重有好多日常既生活習慣係可以保護我地既牙齒!!!


之後又教我地點樣先叫重正確既刷牙方法...

今日, 真係學到好多野呀!!!!


好啦.. 中場休息...

有美味既食物供應...


之後就到體驗時間啦..

用chalk粉油係假牙模上面, 睇下邊枝牙刷既威力勁d先..


用普通牙真係唔係太得..

因為牙與牙中間既位置係刷唔到架..

不過用左電動牙刷之後..

佢既刷頭可以刷到每一顒牙齒..

同埋亦可以刷到牙與牙中間既位置...





大家可以睇到牙與牙中間既粉係冇哂架...


Oral-B Professional Care 1000
 
除左刷牙可以刷得乾淨d之外, 佢重有一個好特別既功能架...

就係控制到你刷牙既力度啦...

睇下.. 如果刷牙既時間大大力...

牙刷就會亮起紅燈...

咁即係示意叫你刷得細力d啦..



睇下刷毛...

Oral-B Professional Care 1000 既刷毛唔會太硬..

相反, 普通手動牙刷既刷毛係硬d架..

大家可以睇下下面既圖...

左手邊既係用手動牙刷刷.. 留下好深既紋..

右手邊既係電動牙刷刷過.. 紋唔深...


一個半小時既聚會又差唔多尾聲啦..

哪... 話到明呢個係"送舊迎新"既聚會, 我地梗係要送舊迎新啦..

bye bye啦 手動牙刷...

換黎一支oral b professional care 1000 牙刷..

睇完今日呢講解關於保護牙齒同埋選擇牙刷..

我真係會好好保護牙齒同埋刷好d牙啦...

亦會好好教育彤彤點去做....

相信聰明既你地都會知點做架啦!!!



今次個聚會除左牙刷之外, 重有一合美白牙齒既貼..

貼左落牙齒道3天見效..

好.. 就試試你...

用完再同大家分享!!!


今日真係多謝晒oral b 同埋ztyle!!!

沒有留言:

張貼留言