2011年11月13日 星期日

Arts in the Park ~ Mardi Gras 2011

估下我地去邊...



冇錯, 就係STANDARD CHARTERED 攪既ARTS IN THE PARK CARNIVAL!!!


係11月12同埋13號舉行既..

我地星期日下午先去..

成個CARINVAL 係免費架.. 所以都幾多人...


入面有好多野係同ART有關架..

今年既主題係ALICE IN WONDERLAND, 所以好多佈置都係同佢有關..


重有PARADE睇呀!!!

彤彤最愛PARADE... 不過爸爸好似想影相多過睇呀!!!

除此之外重有好多檔教人做一D HANDCRAFT!!!


不過每一檔都好多好多人..

起碼要排成3個鍾呀!!!


最後決定排一檔啦..

呢個排隊重任就交比媽媽吧!!!
我地係做FLAMINGO!!!



鏡頭一轉, 我地入左去啦.. HAHAHA

每一節有大約10個人倒..

20分鐘一節.....




完成, 係咪好似呢???!!!


咁多玩既活動,

出年我地要早D黎啦... 

沒有留言:

張貼留言