2011年11月30日 星期三

學校旅行 @ 園藝農場

今日學校旅行, 地點係園藝農莊...

媽媽知道後好開心.. 因為想同彤彤去農莊好耐架啦.. 




呢一次親子旅行只係比一位家長陪同去..

所以呢個重任就由媽媽去啦..

8:25am 係學校集合...



上車啦, 彤彤選擇左坐最後既中間位..

佢話因為咁樣可以睇到老師講野喎....




一到步影到大合照先.....



之後就開始我地第一個任務啦...

見到呢D用具知唔知我地要做D咩呢??




所有既小朋友已經各就各位準備啦..


係啦.. 我地就係搓包包啦..

要留心聽老師同埋姐姐既教導架...



彤彤好努力係樹搓...

想做咩型既包包呀??



O... 原來係BUNNY!!!

似唔似呀???



做完包包, 我地又要做另一樣野啦..

就係種菜啦..

留心聽下姐姐講點樣做先...



記住要記低每一個STEPS呀!!!



呢D就係菜苗啦... 品種係皇帝菜...



放菜苗落去....



再淋D水,



完成..

彤彤:  菜菜, 菜菜, 你要快高長大呀!!



好... 完成晒今日既任務之後, 姐姐同我地參觀下農場先...

場內有個大大既草人.. 真係好有田園味呀!!!



菜呀...

你地要快高長大呀!!!



好大個茄子呀!!!



好啦.. 包包焗起啦...

可以去拎啦..

大家認唔認得邊個係彤彤架??



就係呢個啦...

彤彤就要拎返去比爸爸食..

唔捨得自己食呀!!!




好啦.. 係時間休息一陣啦....

大家一起行去海邊食茶點...


呢兩個同學仔成日都同彤彤玩架...

老師話佢地好FRIEND 架...



好LIKE 彤彤個班主任...

好會教導小朋友,

所以好受小朋友歡迎...



雖然老師對彤彤都會惡DD 架..

因為彤彤成日摟計...

不過彤彤都好鍾意佢架!!!



短短幾個鍾既旅行,

彤彤玩得好開心呀..

學校教田字, 教種植, 今日全部都體驗到啦!!!

老師話出年重會有多一次旅行...

好期待呀!!!!

沒有留言:

張貼留言