2012年6月2日 星期六

奧比斯創意愛眼行動2012頒獎典禮

Refer 番上一篇BLOG... 
今ORBIS 今年既意愛眼勞作係做小白兔COIN BOX!!!
今年我地又好幸運地被選中入十大作品呀..

今年呢個頒獎典禮好大呀..

地點係鑽石山荷里活廣場1樓明星廣場舉行...


睇下今年十個既入圍作品...

今年個個水準都好高呀!!!



Close Up 睇下, 
呢個係彤彤架。。。 



彤彤完番自己同爸爸既作品好開心呀!!!


重問可唔可以拎番屋企呀!!!




重有SY都係被選入十大呀!!!

頒獎典禮係下午2PM開始,

我地約埋SY一起食左飯之後去報到...



坐低啦..

我地坐得好前呀..

第2行。。。




坐我們前面既係香港小姐呀。。 

大家認得佢嗎??

曹敏莉呀。。。 


而今日既MC係胡樂言呀。。 

真人幾靚仔架。。 

一開始有歌舞表演同埋訪問。。。 


之後就到彤彤拎獎啦..

今次好過上年。。。 

合作多。。 

媽媽陪同上台拎左CERT之後就自己留在台上等埋其他小朋友大合照。。。



之後有劉美君同大家玩下遊戲。。。

叫D小朋友唔準睇摸下D咩物品..

要令D小朋友明白愛護眼睛係好重要架...

到最後係派禮物啦.

今年既禮物好正呀...

有3M Sponser 既枱燈...

好啱用...

等彤彤大多2年有自己既書枱就可以用啦!!!



重有就係一本noddy 既storybook 及vcd!!!

彤彤勁開心呀!!

佢好鍾意睇書架!!!




成個ceremony係一個hr完成...

剛好趕得切彤彤既piano lesson...

趁d人走緊, 趕快叫sy同埋彤彤係backdrop 影張相留念先...



再同大orbis 香港籌募發展總監 -  MARY LAU 小姐合照

希望出年我地都可以再黎啦!!!



再再再同明星影相..



爸爸都唔執書話要影埋一份!!!



好啦.. 今年既頒獎禮順利完成..

好彩彤彤都好合作肯上台領獎...

同埋好多謝orbis 又比多次機會我地...

期待出年orbis 既創意愛眼行動....

我地會再參加架!!!!

沒有留言:

張貼留言