2012年6月12日 星期二

鬆弛熊彩繪蛋糕卷 

好耐好耐冇去上baking class啦...

因為有好多cake 我都有左個basic idea 知點去做....

但呢一次有d唔同... 有咩可以吸引到我再去上呢??

就係最迎期既彩繪蛋糕卷啦!!!

咁啱團購有discount喎, 而且係比平時常班平一半所以媽媽孖埋朋友仔一起去上堂...

地點係觀塘...

好.... 我們7pm 到達..

原來已經坐滿晒人啦.. 足足有20人咁多..



老師講解..

原來個公仔係要用牛油紙蛋糕畫左個公仔出來先...


之後再係d蛋糕醬加入顏色畫d眼仔出黎....

再入凍櫃10分鐘!!!



之後倒埋其餘既蛋糕醬落再入去焗!!!


焗好啦....

一片chocolate cake!!!


反轉睇下先...

嘩...... 好可愛呀!!! 個樣出晒來啦...

好似好成功喎....


meet開張紙睇一睇....

o... 眼仔ok , 只係邊邊既黃昏pattern 唔夠出色....



比張紙食晒d色啦!!!

不過我都好滿意架啦....

第一次, 算係咁架啦!!!


搽d chocolate cream 係入面先...


之後可以卷啦!!!!


睇下個邊邊...

唔係太靚喎...

切晒d頭頭尾尾先啦.. .


等一陣, 可以睇下啦!!!


哈哈.. 係咪好可愛呢...

切左d頭頭尾尾可以當ear呀!!!!


入box啦.. hahahaha

快d拎返屋企比彤彤先...


好.. 呢個鬆弛熊彩繪蛋糕卷唔算太難...

宜家比我學到d technique啦..

下一次我會試下另一個公仔呀!!!

送比朋友做present 又可以令人有驚喜呀!!!

沒有留言:

張貼留言