2012年6月8日 星期五

彤彤耕田新體驗

多謝旦旦媽媽既邀請我地去參觀有機農莊...

呢一日, 我地一家同埋彤彤就約好左佢地係科大等...

呢個農莊係叫清新地...

原來係科大隔離有個細細既入口位..

一直源住條樓梯一直落成六百幾級就到啦..

行落去農莊呢後路原來係行山路徑之一...

我地行行下見到有隻frog 呀!!!



除了呢樣, 一路既景色都好靚...

莊主話呢伙條係一條好好既行山路線...

好多人行架.. 



睇下呢道真係山明水秀呀!!!



行到好熱既彤彤...

好彩係向下行..

同埋唔係太晒...

行左大約40 min 倒我地到左啦..


呢樹係新落成架..

所以樣樣野都好新...

而今日因為係星期五.. 冇咩人..

農莊主人話星期六日好多人黎架..

佢地租左d田種野啦.. 



我地今日既工作係黎影相介紹農莊架.. .

我地既活動: 沙畫, 做再做紙, 同埋耕種...

呢個真係一個好好既體驗呀..

平日好港童又公主病既彤彤, 希望值著呢一次既體驗會令佢冇咁港童啦!!!



玩到成5點啦..

我地坐船返去科大果邊走啦..

因為實在太累啦.. hahaha..  大家都唔想行番長長既樓梯上去呀!!!

 


日落, 影色美麗...



彤彤好開心可以坐船走..

回程啦... 開開心心又一天...

多謝旦旦媽既安排!!!


如果大家對呢個農莊有興趣既話可以去以下website 睇呀!!!

http://www.naturesharvest.com.hk/index.php?option=com_content&view=article&id=32&Itemid=91&lang=zh


---------------------------

ps. 是日靚相之作... by 彤彤.. 

開心到彤爸不得了... 因為話影得佢好靚仔喎...

大家又覺得點呀???


沒有留言:

張貼留言