2012年6月4日 星期一

Dessert @ 貴花甜


呢一晚, 同婆婆&舅父們食飽飯之後又出發去食甜品啦...

呢間貴花甜係舅父介紹架..

話好好好好味喎...

我呢就feel唔到.. hahaha

因為我唔食得凍野要食熱糖水...

蛋白杏仁茶...

應該唔係開粉架.. 都叫ok啦...



呢個pudding係彤爸架..

佢話都好味呀!!!



mango 涼粉ice cream...

都ok...




呢個好似係banana 同chocolate 既ice cream...



呢個唔記得咩名...



overall 黎講叫ok..

味道都ok...

不過唔係好特別出色咁啦!!!

但臨走時, 佢送了張10%discount card 比我地..

咁耐不耐, 我諗我地會再去架...




 



沒有留言:

張貼留言