2013年2月23日 星期六

6歲小男孩的生日曲奇

呢一次係幫朋友既仔來做生日曲奇餅….

因為係男仔所以用一個男仔模… 


今次黎幫我手既係我既小學同學仔

成個下午我地係樹搓搓焗焗傾傾

真係一個好開心既下午呀!!!




講番呢個同學仔呀其實我地真係好有緣架

小學一起到左小學畢業我去了澳洲

之後竟然比我係澳洲既中學見番佢

大家一起上埋同一間大學… 



到大學畢左業佢返左黎香港先.. 之後大家失去左contact… 

好多年之後我地又見番面.. 食過幾次飯

但之後又唔知點解又失去左contact…

原來佢返左澳洲重要結埋婚生左仔….


 


我係前年先係facebook 先至見番佢

今次佢返香港旅行我地先見到面咋….  

離離合合咁多年又比我地聯絡上,

呢一次我地真係要好好keep in touch !!!



沒有留言:

張貼留言