2013年2月3日 星期日

Dinner @ 雲陽閣

今晚約了m姐姐同埋契媽食飯..

食飯既目的係celebrate 契媽的生日...

因為佢喜歡食四川野, 所以我地今晚去了雲陽閣....

 


今晚係gals night,

所以爸爸冇跟來, 陪妹妹在家..

我同彤彤就一起出席....

咁你地會問啦..

四川食物咁spciy 同hot, 彤彤有冇野食呀???



係... 有架...

我地叫左排骨面比佢食...

我相信d排骨係好好食..

因為彤彤食左好多件...

碗面既size就唔係好大...

不過是夠彤彤一個人食晒!!!


好... 我地大人又食咩呀???
冷食係有醉雞 ...

雞肉好味, 不過唔夠入味呀!!!


之後有紅油水餃 ....

炒荀絲


唔記得左叫咩雞 ...

不過meant to be 係 spicy ...

但turn out 一d 都唔 spicy,

似一隻炸子雞....

雖然係咁, 但味道係唔錯架..


呢個係炒旦白..

ok 呀.. 好味...




呢個係豆酥桂魚 ...

豆酥好香呀...

連唔多like食魚既我都食左好多件!!!


甜品方面, 我地叫左3款 ...
酒釀丸子 - 係好好味...

酒味唔太重...


桃仁糕 - 呢個好得意....
 


高力豆沙... 彤彤既至愛...
 


overall來說, 今日既菜式係唔錯架...

比我想像中唔hot 同埋唔spicy!!!

好味!!!

今日彤彤成長好開心呀...

不停同契媽玩自拍..

今晚過了開心的一晚... 

 


沒有留言:

張貼留言