2013年2月18日 星期一

Dinner @ Table 18

之前已經聽到好多人話Table 18好食..

好... 今晚來試一試先...



入面環境都唔錯...

係open kitchen ,

可以見到d chef 係樹煮意粉!!!


一坐低有 bread stick 供應 ... 


我地之後叫左mushroom soup 比彤彤..

個湯好香,

食得出係用mushroom blend 左之後煮架..

上面有d truffle.. 加香左個味道 ...


另一味為彤彤而叫既係意粉...

其實個意粉係ok架..

不過我本人就唔太like佢味道濃左d ...

彤彤方面... 因為佢一向like 中國菜多, 所以食唔多...



叫左呢個豬肉芝士腸仔...

我又不太like, 好似好heavy 同油.. 同埋有d 咸呀!!!
 


mushroom and puff ...

呢個好味...

同埋like菜多過肉的我好啱食!!!



德國豬手...

呢個都唔錯呀..

肉好滑, 同埋個皮好脆呀!!!



其實我地真係好飽...

2個人叫左咁多野食, 本應唔再食甜品...

不過... 因為係近新年既日子...

人客一坐下, 餐廳就有幾個利事封比大家去抽,

抽中d咩coupon 都可以呢一餐用番架...

彤彤就係抽中左甜品...

好彩唔係太大姐...



見到甜品對眼會發光既彤彤呀!!!

好彩個甜品唔太甜... 不然彤彤係冇得食架...

因為咳呀!!!

沒有留言:

張貼留言