2013年2月13日 星期三

初二, 初三, 初四 運動日

新年假就係咁悶架啦... 
過左初一, 我地就好得閒啦...

見呢幾日咁好陽光, 一於同陽光配遊戲先得....



係呀..

我地同左妹妹 & 彤彤去左九龍仔公園玩單車...

呢樹好好呀..

有一個花地可以比小朋友踢踢波, 吹波波 ...


又有一條跑步徑可以圕住動場比我地推住妹妹和彤彤踏單車行一圈!!!

 


妹妹真係好少可以出來曬太陽呀...

可以趁機殺菌消毒一下!!!





妹妹曬到開不了眼睛... 


呢個公園真係好好...

又有d 健康設施 比大家玩...



又有比小朋友而設既遊樂場 ...

個slide 重好大架..


所幾幾日既假期都黎左呢樹放電 ...

第2日, 約左ryan哥哥同細佬佬來...


不過可惜既就係, 原來呢個公園係唔比單車架...

好好彩呢3日我地係樹玩左呀!!!

不過唔緊要啦..

呢個公園重有其他設備架...

呢道咁好咁方便, 我一定會常來架!!!

沒有留言:

張貼留言