2013年8月3日 星期六

初次賣旗日體驗 ~ 愛護動物協會 (SPCA)

彤彤同媽媽今次係第一次參加賣旗活動呀 ...

呢一日我地幫愛護動物協會 (SPCA)籌款 ...

好多謝舅父山長水去灣仔幫我地拎旗袋 ...

今次d旗好靚呀.. 張張都有唔同既動物...



貞 ee 上年都有去賣旗呀.. 不過佢話上年d冇今年既靚...

可能因為咁, 我覺得好似好好賣呀!!!





賣旗日係8月3日星期六 ..

當日是雨天...

不過 ... 愛護動物協會冇話要我地指定去那兒賣所以我地選左樂富mtr出口!!!

因為當日彤彤早上9:30am 要上公民, 所以我地成 10 am才開始我地既賣旗活動!!!

好啦... 準備開始 !!!




初初彤彤唔係好夠膽走埋去問人賣旗架...



不過, 經過媽媽陪同左一陣之後, 佢就可以好主動咁自己去讀人幫佢買旗啦!!!



睇下幾得戚 ...



旗啦其實係一個比小朋友既好好既體驗 ....

因為可以訓練佢地既膽量, 同埋比佢地了解到我地可以幫助一d有需要既人

正所謂施比受更有福 ...

呢一代既小朋友真係太幸福啦..

要令到佢地了解到幸福唔係必然..

我地再珍惜現在擁有既...

同時係我地既能力之內我地都要去幫助身邊既人.....




彤彤同時亦都體驗到香港人既人情冷暖 ...

彤彤問點解有d人聽到你叫佢買旗都唔睬佢???

媽媽唯有答, 可能佢趕時間啦 ...

希望彤彤可以學到幾busy, 幾趕既時間都要理下身邊既人...

學會關懷別人今到社會多一分愛!!!



好啦...

到左11:30 am 我地要還旗袋啦!!!

地點係九龍塘既mtr 出口...

已經好多人啦...




重比我地見到正正媽媽呀..

正正媽媽好好呀...

最後沖次幫我地買多支旗呀!!!



係短短既一個小時入面 ...

我地既旗袋都好重呀...

同埋都賣左成一張半旗呀!!!

都叫幾好成績架啦!!!



還旗袋, 媽媽要簽番名 ...




之後彤彤就有一張cert 多謝佢呢次既活動幫忙 ...

問佢下一次重有呢d 活動去唔去,

佢話去呀...

要幫助別人呀!!!

媽媽希望你永遠都要保持住有呢一顆樂於助人既心呀!!!!


沒有留言:

張貼留言