2013年8月22日 星期四

Dinner @ Ramen Champion

媽媽我係九龍灣返工,

所以好多時我地近近地都會去Megabox 食野...

好似今日我地就去左Megabox新開既Ramen Champion 食拉面!!!



原來Ramen Champion 係獎門人開架...


呢樹食野係自助形式....

入到去, 門口會有個counter,



佢會派張card 比你架..

呢張卡就係到野買野食既時間佢入左數落張卡樹,

當你食飽飽走既時間就拎埋張卡去counter 找數啦!!!



入面係以FOOD COURT 形式既,

自己找位坐...



因為好多唔同既拉面檔....



唔同地區,



唔同面質,



唔同湯底,



唔同既小食配合 ...



梗有一款啱你架..... 

我估呢樹檔檔面都唔會差得去邊,

因為係門口見到好多獎杯呀!!!



當你order 完野食之後,

佢地會比左一個野你架..

呢個似係alarm clock 既野..



當d食物ready 個野就會震,

之後就可以去拎食物架啦!!!



我地叫左2款唔同既面 ...

湯面 ...

呢個係清湯...

唔錯... 唔會好似其他d咁一味只有咸味....

而面質方面同出面既真係好唔同架...

好好味, 好有口感!!!



而另一款就係沾面....

沾面係好似冷面咁, 將d面點落d湯樹食...

咁當然, 呢個湯精彩過, 冷面個湯好多好多啦!!!




試食員彤彤好like 沾面 ....

自己一個人成份呀!!!




因為個湯底又真係幾好味架!!!



總結來說. 呢樹係好食架..

起碼有好多檔可以次次食唔同既野!!!

彤彤話好味..

下次都會再黎!!!

沒有留言:

張貼留言