2013年8月14日 星期三

LUNCH @ 近又

今日同彤彤出來黎旺角行朗豪坊 ...

因為呢樹有個KITTY DISPLAY 呀!!!

我地好早來了啦...

因為怕晏D會好多好多人影唔到相呀!!!!

LUNCH 既時候, 彤彤選擇左去呢間近又食...

呢樹食咩呢??

之唔係炸物定食啦!!!

午市又好多唔同既SET LUNCH 架....

宜家做緊PROMOTION, 星期一至四係叫3個SET 就其中一個SET 會半價...

幾抵架...

不過可惜我地只係叫左2個SET呀!!!



同呢外的炸物日本餐唔同既係佢d豬幾多款式...

人氣之中既係 芝士吉列..

媽媽我都好想試, 但真係怕食唔晒呀...

都係留番下次多d人先一起食啦!!!



點解平日成日叫食sushi 或 烏東既彤彤會突然想食炸野呢???

咪因為有得玩啦 ....

好耐之前同佢食過一次, 佢記得有得可以 mo 芝麻呀!!!

睇下有得玩幾開心...




但 mo mo下又唔識喎,

唯有又要媽媽出手啦!!!

.

今日我地叫左2個set

彤彤同媽媽既炸豬柳定食...

大家係味見到咁少份量怕我同彤彤都唔夠飽呢??

唔洗擔心....

因為媽媽在KEEP FIT 中, 我食好少野架咋...

而且飯同埋椰菜沙律係可以再加架...



彤爸最愛CURRY,

所以佢叫左呢個CURRY炸雞飯.....




另外我地加多左一個炸菠菜卷 ...



所有食物都有水準....

炸物唔會好油...

椰菜沙律重有青瓜SAUCE同埋APPLE SAUCE 比我地加落去..

真係好好味呀!!!!

而彤彤呢, 可能佢真係好鍾意食呢間,

佢都食得好快呀!!!

自己一個人食左一碗飯同埋2塊豬柳, 重加左好多椰菜呀!!!

好啦... 見你食得咁好, 可以多少同你黎呢樹食飯啦!!!!

沒有留言:

張貼留言