2013年8月16日 星期五

DIY SKINCARE

媽其實一向都好愛dyi !!!

DIY CAKE啦, COOKIES啦, 回禮禮物啦, 重有護膚品....

今次媽媽要講既係DIY 既SKINCARE ...

點解會有用DIY護膚品既念頭呢???

因為出面既護膚品都係貴,

而且又有酒精又有防腐劑, 所以對我地既皮膚真係唔係太好架...

之前我去過一個好基本既diy護膚品班....

(可以睇番我之前學
DIY CLASS 既 blog)

知道其實出面d 護膚品都唔係太好,

所以就開始試用一d natural d既野啦!!!
玻尿酸, 甘油, 椰子油 , 角鯊稀 呢d係好好既原材料 ...

之前媽媽我都有試過做呢d
 護膚品 ...

不過因為要買好多原材料同埋要花d時間去做,

所以媽媽最後都係放棄左呢個念頭!!!!

最近, 媽媽公司既同事發玩到原來我地公司對面既係有間做DIY FACIAL PRODUCT 既樓上鋪...

咁我地咪上去睇下啦..



見到果樹位小姐 好nice 咁解釋哂佢d產品比我地知...

資料大至上同我地上次去學果間學校差不多..

而果位小姐係在呢間學校畢業的, 所以我地試用既佢products 既信心大增!!!




呢間shop 既product 都好多唔同種類架...

洗面有分唔同種類, 有粉末, 有gel, 有洗面奶 ...

面霜都有好多唔同種類 ...

重有 eye cream, mask, toner,

就連body cream, hair shampoo都有呀!!!

所有呢d product 都係可以配合你皮膚黎做架...

我買左幾樣野試....

Cleansing Gel

好似我咁呀, 因為塊面 太dry 啦,

所以我用既洗面gel 係加左天竺芙架...

而個質地都好ok,

唔係太杰..., 洗完塊面好爽呀!!!!

Eye Cream

而呢個eye cream 係有蠶絲蛋白架...

可以減淡黑眼圈架...

質地好滑好快吸收 ....



重有既就係face cream ...

佢加左角鯊稀落去架..

搽完落塊面樹真係好滑呀..

之後上粉都貼d 呀!!!!

我好like 呢d DIY 既Skincare Product ...

價錢又唔貴....

等我用完自己d mask我都會去試佢d mask 架... 

沒有留言:

張貼留言