2015年4月1日 星期三

久違了的DIY CAKE!


我真係好鍾意做餅... 

如果自己可以選自己喜歡的工作, 

我一定選做餅!!!

呢一日... 放假... 

唔理咁多啦!!

做下自己喜歡的事情等自己開心下!!

估下今日做咩CAKE??

係 BLUEBERRY CHEESE 呀!!!

因為買左好多BLUEBERRY, 

所以一次做2底!!!


今次連個 BLUEBERRY JAM都係自己煮架!!!

好有成功感!!

唔好問我RECEPIE, 

因為我都係自己加DD糖, 加 D D LEMON JUICE, 再加BLUEBERRY 煮架!!!



焗起個CHEESECAKE之後上面加左BLUEBERY JAM, 

再加埋新鮮BLUEBERRY, 

完成!!!


拎左一個返公司食, 

一個留比彤彤!!

大家都好LIKE!!! 



--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言