2015年4月16日 星期四

LUNCH @ 日和號 (叮噹 主題)

日和號 呢間餐廳係MEGA BOX應該係人都知架啦!!

相信冇咩人係未聽過!!

呢間餐廳時不時就會攪一D 主題... 

之前有CREAMY啦, 足球小將啦 ...

今次就有叮噹啦!!!

其實呢個主題已經做左都一段時間架啦!!

不過實在太多人排隊, 所以我地宜家先黎啦!!!




彤彤一入到去就好開心啦!

立即要係門口影張相先!!!



之後待我地坐好後就同爸爸去埋其餘既影相位樹影埋相先!!!

就係除意門... 


同埋大雄既書枱!!!


之後我地就埋位食晏啦!!!

日和號既設計就好似一架巴士咁架... 

一SET SET 既卡位.. 

上面埸有HANDLE 架!!!




好啦!!! 咁叮噹主題有咩食呢.. 



首先... 原來我地要食晏係有日各號自己既特定MENU!!

都係一D 日本拉面, 飯, 壽司等等 ... 


我地叫左3款食物 .. 

呢個係彤爸既 CURRY UDON ... 



呢個係我既蟹肉溫泉蛋UDON ... 


重有就係彤彤既MISO 蟹胛UDON ... 


OVERALL ... 食物水準一般.. 

其實如果唔係因為個主題都唔會去.. HAHAHA

好啦.. 主題 MENU 啦!!!


原來係甜食... 



彤彤叫左呢個記憶面包甜品... 

收$58 ... 有D流.. 

方包.. 只係普通既方包... 

CREAM加D水果

咁就收你$58 


不過小朋友喜歡冇計啦!!!!



WELL, 如果你地好LIKE 主題餐廳, 

又好LIKE 叮噹可以不防來.. 

宜家係不用排隊 ... 

不過... 食物真係一般!!


--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言