2015年4月28日 星期二

2015 MaMa Day 溫馨 推介

MaMa Day 快到了...

你地準備點樣同媽媽慶祝呢???

買化妝品?買按摩器? 買洗面機? 

定係同媽媽去旅行? 

又或者係食餐飯呀???

知道大家諗到好頭痛架啦..

不如我係呢樹介紹一D又有HEART, 又特別既禮物比大家啦!!!

我覺得, 出去買野, 又未必啱用, 出去食飯又多人...

如果大家自己動手做, 媽媽們就可以收到一份獨一無二既禮物呀!!!!

咁我會教大家做咩... 

之唔係我最拿手既CAKE啦!!!

見呢排芒果當做.. 

咁不如就教大家做 MANGO CHEESECAKE 啦!!!




MANGO CHEESECAKE:

材料:

餅底
消化餅    90 g
牛油37 g




芝士 fillings :
芒果JELLY     1
魚膠粉 1 湯匙
熱水 半量杯
鮮忌廉 1 量杯
忌廉芝士 250 g
50 g
大芒果 3


ok , 呢個餅唔難做,

不過做之前要準備左3樣野先...

1.  餅底

C&C 幫手做左餅底先.


加埋牛油MIX 可以放入個盆樹壓平做餅底!


2.  切芒果

之後可以放埋一邊先... 

跟住準備切芒果 ..  

留一d芒果切粒  (放係芝士餅中間) 

有d 就攪茸, (加埋落芝士醬一起攪)... 

再留下大約3湯匙作裝飾用


3.  打鮮忌廉

將鮮忌廉打起留用! 

宜家一切材料準備好哂啦!!

可以正式開工了... 


先將芝左同糖MIX埋...



之後魚膠粉 + 芒果JELLY  用熱水攪溶,

待凍後可以加埋落去 芝士 mixture再攪



之後可以加入芒果茸再攪 ... 



芒果芝士醬打起啦... 

宜家可以拎番之前打起左既鮮忌廉出黎啦!!!


妹妹好熱愛幫手!!!



之後就將鮮忌廉倒入去芒果芝士醬榭輕輕攪勻, 

直至見唔倒忌廉



最後可以倒入container 啦!!

不過倒入container 時倒左一半先. 

之後加入我地之前切好既芒果粒... 

因為咁樣切出黎中間都可以食到芒果肉呀!!

放好後再倒埋餘下既芝左醬.... 

完成 ?? 未得住... 



大家記唔記得我地之前留起左3湯匙芒果茸架??? 

宜家可以放d芒果茸上餅面裝飾... 

好似咁... 


又或者可以咁樣拉花!!!



ok 晒之後可以放入fridge, 

最快可以 40-50 分鐘後拎出黎食... 

呢個我地放左一晚!!! 

睇下妹妹個為食樣 ....

妹妹好期待切黎食呀!!




係味好簡單又有心思呢?? 又唔難做喎...

你地都可以架..

就係呢個 MaMa Day 快快動手吧!!!

令到媽媽收到一份喜出望外既SURPRISE!!!!!!


-------------------------------------------

PS.... 有感而發

做左媽媽都成6年啦...

 其實媽媽已個職業真係好辛苦架..

媽媽們一年到晚咁照顧我地,

掛住我地食唔飽, 起唔起到身返工返學, 病左又照顧我地...

不論我地係0歲定係60歲...

媽媽都係將佢地全部精神放係我地身上..

到宜家有自己既孫都要為怇地操心埋...

所以我地做人仔女既好應該對媽媽好D ..

唔單止MaMa Day 要令媽媽開心..

係日日都要令到媽媽開心呀!!

等媽媽不用再替我地擔心...


--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/?10582





沒有留言:

張貼留言