2010年2月6日 星期六

天雨矇朦BBQ

早上去完 kinder u,   
之後匆匆咁同瑤瑤&雞雞食埋lunch我地就趕返屋企比彤彤瞓一陣晏覺先...
因為我地傍晚約左M姐姐同埋契媽一家去BBQ呀!!!
如果彤彤唔瞓足覺先去, 媽媽一定好辛苦..
所以無論如何一定要彤彤瞓飽飽先!!!
契媽佢地既plan就係約埋一起行山, 行完山就bbq啦..
不過可惜因為帶住彤彤真係唔方便行,
所以我地唯有等彤彤起身先meet番佢地bbq啦..
彤彤終於係5:00pm 起身啦..
咁我地好快好快咁出門口啦..
呢一次bbq既地點係大潭...
好彩由屋企去大潭都係15mins倒...
好快就到啦..
契媽佢地已經燒緊啦..
我地一到步就要餵左彤彤食飯先..
彤彤食飽左先到媽媽食..
好彩大家都好幫忙, 幫我燒左好多食物...
呢道景色亦都好靚, 對住個海..
地方唔算, 人又唔算多.. 有足夠既地方比彤彤係樹跑...
至於食物方面, 係任食架...
不過款式唔算多, 但好好味...  係家庭式製作...
有肉又有菜同埋有honey, garlic, butter任用...
真係幾好..
下次可以再黎!!!

沒有留言:

張貼留言