2010年2月16日 星期二

初二Playtown玩玩玩

原本我地今日係plan左去360架...
不過因為天氣唔好所以唔開,
咁我地唯有轉plan去Playtown啦..
Playtown 係一個好大既室內遊樂場...
大人細路都啱玩...
我地一行8大4細食左晏就出發lu....
呢道好大架同埋比左入場費之後可以自由出入...
呢樹分左有2個區域...
一個係3歲下, 一1個係3歲上...
3歲下呢一邊細d架..
不過都好多野玩..
好似gym咁有好多tunnel, 樓梯, 繩網比佢地爬高爬低... 
重有波波池..
不過大人細路可以一起玩真係幾開心架..
滑梯都有,不過短D啦,
但係都唔知點解咁短都唔滑咁快...
所以一定要抱住bb一起sir...
玩左好多好多次滑梯,
玩到悶悶地開始玩花式..
一家人一起sir,
又或者2個人好sweet 好sweet咁sir啦..
玩左一陣, 我地就抱埋bb一起去大d個邊玩...
呢樹有條好長好直既滑梯...
sir落黎時真係幾驚架...
一行大大小小一起sir!!!
重有一個射波波..
bb們好似唔知我地係樹做緊乜野...
不過我地大人玩得好玩開心架...
係Playtown玩左短短幾個鍾足以令我地會班人都好累....
我地大約7pm倒走啦...
想唔到去邊樹食好, 因為太累..
最後一行人去左我地屋企食飯啦..
回去途中, 竟然比我地見到初二煙花表演!!!
晚餐買左呢區叫做出名既印尼沙嗲屋, 
同埋一路睇dvd...
 屋仔細細, 又冇食飯枱希望大家食得開心...


沒有留言:

張貼留言