2010年2月7日 星期日

落雨絲濕行花市

呢一日我地原先係約左雞家同埋瑤家行花市呀..
但一早起身落大雨!!!  
真係好掃興呀..
希望晏d會好天啦...
但一直都唔好.. 最後大家都諗住轉plan去playtown玩架啦..
不過係5pm倒出現左奇蹟啦...
個天竟然停左雨呀!!!
咁我地就大家拿拿淋立即出去沖出去cwb啦..
出到cwb有好細好細既毛毛雨...
都ok啦.. 都可以照行架..
不過奇怪既事情又發生左啦..
原來花市係未開架...
不過我地都偷偷入左去行..
hahaah.. 原來呢一日有好多人係樹準備緊...
見到有d人送貨去,
有d人佈置緊..
真係一次好難得既機會去pre 花市架..
大家可以睇下仁哥既pre-花市video就知有幾精彩啦!!!
行左花市.. 出年既運就會好好地.. 順順利利啦..
一路行, 一路行..
雨開始大啦..
我地都要快d走入商場避一避先..
係入面有新年佈置...
3小b又去影下相...
BB們都好鍾意同虎虎影相呀..
彤彤偷錫瑤瑤, 又拖住瑤瑤行行行..
兩個都好開心..
之後快d去左kfc餵飽d bb先啦..
晶ee煮d粥仔原來好好味...
彤彤食左飯都要再食...
而瑤瑤都唔肯食自己d粥仔要食雞雞d粥仔呀..
晶ee, 睇怕下次我地出黎玩, 你都要煮埋彤彤同瑤瑤既粥仔啦...
食飽飽, 大家飲番杯先...
食飽之後重未夠鍾, 我地去左toy'r'us 玩左一陣...
玩左一陣我地就出發去食飯啦..
呢一晚我地係食ruby tuesday!!
好多好多野食..
不過因為 bb們都幾百厭, 所以我地要好快好快咁食..
叫左一杯好大既甜品..
麼麼原先話要自己一個食晒..
不過最後都要榮榮同埋仁仁幫手...
today雖然下雨,又未行到真正既花市..
不過我地都好開心呀..

沒有留言:

張貼留言